sunnuntai 4. lokakuuta 2015

Ensimmäinen postaus


Moi! Koen aloittavani uutta aikakautta elämässäni tällä hetkellä ja siinä sitten kävi tänään niin, että hetken mielijohteesta tuli tehtyä viimein oma blogi. Oma blogi on ollut haaveena jo useamman vuoden ajan, mutta sillä loputtomalla itsensä vähättelyllä on aina ajatellut, että njääh, ketä mun höpötykset ja elämä muutenkaan kiinnostaisi. Mutta tässä sitä nyt viimein ollaan! 



Eli jotain pitäisi itsestään kertoa tähän sitten. Nimeni on Anniina, 20 vuotias (ainakin vielä parin kuukauden ajan kuten aina nuorempana sanottiin haha). Olen valmistunut keväällä tarjoilijaksi. Nekin hommat joo menettelee, mutta en koe saavani työstä irti niin paljon kuin toivoisin. Katsoo mihin aika vie! 




Mitäs mä sitten kirjotan tänne. Vaatteet ja muoti ovat aina olleet vahva osa elämääni eli niihin liittyvää juttua ainakin tänne tulee. Höpöttelyhommatki erittäin mahdollisia, koska ajatuksia tästä päästä ainakin löytyy. Seuratkaahan mukana niin näätte mihin tästä mennää!




2 kommenttia:

  1. Tsemppiä uudelle blogille :) Kannattaa muistaa myös sellainen asia, että kun vaate- ja muotiblogeja on sanotaanko reilusti, niin kannattaa koittaa keksiä mukaan vielä jotain muutakin sisältöä millä blogi sitten erottuu (positiivisessa mielessä tottakai) muista blogeista :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jees kiitos neuvosta! :) Vähän hakusessa alkuusa tää blogitouhu, mutta jospa jostai ajatuksesta sais kiinni ni pääsis rakentaa pikkuhiljaa jotai suht järkevää kokonaisuutta :D

      Poista