torstai 19. marraskuuta 2015

Hups





Netti teki mulle tepposet heti, kun pääsin muuttamaan uuteen kämppään niin olin joku pari viikkoa ilman tietokonetta/nettiä. :D Tai tietenkin tuli sitten oltua kännykässä kiinni aika paljon haha (koska some-riippuvuus). Nyt sitten alko yhtäkkiä kuin taikaiskusta taas toimimaan ja tietenkin heti sillon, kun oon ehtiny jo tilaamaan uuden netin, jes. :D Toisaalta ehkä parempi näin, koska entinen olikin mun äidin omistuksissa niin nyt saan ihan itte pulittaa netistäni, jee aikuisuus kutsuu eiku. 





Joo tuli tosiaan tämä mun blogin tynkä tässä mieleen, kun oon tän kuukauden nyt aika visusti pysytellyt jostain syystä vaan kämpillä. Varmaan totuttelemista taas tähän itekseen elämiseen niin pitäny vähä kans pohdiskella omissa oloissa (kyllä, oon kova pohdiskelee). Nyt alkaa tuntuu kuitenkin siltä et ehkä oon nyt saanu tarpeekseni tätä ''omaa aikaa'' niin vois alkaa taas hieman sosiaalisemmaks. Vaikken mikään hirmu sosiaalinen tyyppi koe olevinani, mutta niin. 



Ostin pitkästä aikaa itelleni pari huulipunaa! Kuulostaa kauheen tyttömäiseltä-höpötykseltä tämmöne hehkutus mut joo. Aina aatellu, ettei se kuitenkaan sovi mulle tai muuta tämmöstä typerää valitusta. Nyt kuitenkin tuli sellane fiilis, että hitto kyl mä haluan alkaa käyttää vihdoin, kun kattellut eri vloggaajien meikkivideoita ja jotenkin sai niin paljon inspistä, että mitä mä vielä oottelen. Suoraan Anttilaan jotain suht halpoja ostamaan, mutta kuitenkin! 



Tupari-illan lookia ennenku porukka saapu. :3



Vähän huvittaa täällä, kun en oo mikään maailman nerokkain näissä tietokone-touhuissa tms, niin vähän hakoteillä vielä tän blogin muokkauksen kanssa. Ehkä vielä joku päivä tajuan täysin! Että tämmöne sekava selitys tänää! Katotaan mitä seuraavalla kerralla. :D