tiistai 27. lokakuuta 2015

Nämä tiistait


Tällä hetkellä fiilikset on paremmat kuin aikoihin, mutta silti...en tiedä. Nyt vaan Halloweenin odottelua, koska muutto samana päivänä ja jos samoilla voimilla jaksais vähä juhlistaaki. Kattoo jos jotain aiheen mukasta asuakin sais aikaseks päälle.



Haha tosiaan mitä tehdä huonojen yöunien jälkeen, ottaa pärstäkuvia. Voi mua. 






perjantai 23. lokakuuta 2015

Muutosta ilmassa


Tere taas! Tuli vähän pidettyy breikkiä tossa kaikesta, kun oli Porissa käymässä asuntonäytöissä jaja tättädää, sieltähä se nappas vihdoin! Oma kämppä! Ens viikonloppuna ois muuttokin jo. Vihdoin omaa rauhaa ja takas kavereiden keskuuteen. Hyvin vahvat fiilikset, että tulee parantaa tätä mun tän hetkistä fiilistä. Ainakaan ei tarvi olla niin paljon omissa oloissa.


Tuli siinä samalla reissulla vihdoin nähtyä Turmion Kätilötkin livenä! Ja ei kyllä tullu petyttyä ja kun uusinkin levy nappaa erittäin paljon nii jee. Ei kai siinä muuta, hah. Eiköhän sitä uudestaakin tule mentyä kun tulee mahdollisuus.



Tämä viikko onki menny aikalailla taas oman mielen syövereissä. Nyt kun muuttaa niin mitä sitten? Tavallaan ollut aika hukassa täällä äidillä punkatessa koko kesän, vaikka aluksi joo oli kivaa olla perheen kesken ja näin, mutta pidemmän päälle tuli ne vanhat jutut taas pinnalle mitkä tekivätkin mun viimeisimmistä vuosista aika helvettiä.
   Ensimmänen juttu ainakin johon on pakko skarpata, on tää omakuva mikä mulla on ollut aina. Jotenkin nähnyt ittensä aina muita huonompana ja että mun identiteetillä ei oo mitään merkitystä. Kunhan muilla on kivaa niin enköhän mä siinä sivussa sitte tule kanssa. Kunhan olen näkymättömissä ja jossain siellä taka-alalla. 
   Joo, aina lukenu että ihmisten ei kannattais laittaa tälläsiä juttuja nettiin, ettei joudu jossain kohti tulilinjalle että ihmiset pääsee mun ihon alle, kun tietää jotain mun pään sisäsistä ajatuksista. Mutta oma mielipide siitä on, että helvetti ihan sama. Mä haluan saada sen oman ääneni esille ja jos joillakin ihmisillä on saman tyyppistä fiilistä niin tietää ainakin ettei ole yksin. Tää asia kuitenkin on sellainen, että joutuu tekemään tosi paljon töitä pienin askelin, että saavuttas sen ''onnellisuuden'' ja löytää oman arvon. Itteäänhän sitä pitäiskin pitää aina tärkeimpänä, koska kenen muunkaan tämä oma elämä olis. 




Mut ei mitään, jos joku lukee niin feel free to comment tai muuta!

tiistai 6. lokakuuta 2015

Elävien kirjoihin



Haha kylläpä mä täällä nyt innokkaasti päivittelen. :D Niinku otsikostakin näkee ni yks uneton alkuyö nii voi heittää tänne pientä päivitystä. 




Vihdoin sain Mokoman uusimman albumin ''Elävien Kirjoihin'' omaan levykokoelmaan. Kyseinen levy lukeutuu ehdottomasti omiin suosikkeihin tällä hetkellä ja varmasti jatkossakin. This made my day. ♥ 




Kai sain tuosta lisäpuhtia asunnon hakuunkin, pari asuntonäyttöä ensi viikolle luvassa jee! Kelpaa tän ''levähdystauon'' jälkeen tuo oma katto pään päälle taas erittäin hyvin. Ootan kanssa innolla, että pääsee laittaa kämppää oman näköseks! Kun semmosen eka tietty saa.. :D 

maanantai 5. lokakuuta 2015

Ostoksia ostoksia


Alkuun haluan pahotella joidenkin kuvien laatua! Sittenku rahatilanne on kunnossa niin täytyy vihdoin ostellu vähän parempaa puhelinta + parempi kamera! Mutta niin tosiaan, tässä pari lähiaikojen hankintaa:




Oon vasta äskettäin rakastunut Missguided-sivustoon. Löysin kyseisen sivun yhden seuraamani vlogaajan videosta ja yllätyin kuinka halpaa ja hyvälaatuista tavaraa sieltä saa! Nää yläpuolella olevat kengät on jotain aivan.. en ees saa sanoiksi puettua. Haaveillut pitkään jo tän tyyppisistä ja nyt kun sai mun budjetti-ystävälliseen hintaan niin mikäs sen parempaa! 




Mulla ei tosiaan oo minkäänlaisia lävistyksiä. Hauskaa sinänsä, että niin monille tytöille se on ollut niin must-juttu jo nuoresta pitäen, että ainakin korvikset pitää löytyä ja ite en ole kokenut sitä koskaan tarpeellisena. Ei kai vaan ole niin se mun juttu. Oon silti miettinyt, että kyllä joku läväri pitää itselle hommata ja muutamia vaihtoehtoja miettinytkin. Sais vähän tuota omaa neulakammoakin samalla kumottua! Mutta tosiaan toi ''korvishöskä'' niinku mä kutsun sitä niin bongasin facebook-kirppikseltä. Väriltään on tummanhopea vai mikä oikea nimitys olisikaan. 




Mutta joo, siinä kirjaimellisesti pari hankintaa. Löytyy noita muitakin esittelemisen arvoista, mutta niistä sitten vaikka myöhemmin! Vähän paremmalla valolla taas sitten. :) 



Siinä vielä meiän kovis-Pate loppuun. ♥


sunnuntai 4. lokakuuta 2015

Ensimmäinen postaus


Moi! Koen aloittavani uutta aikakautta elämässäni tällä hetkellä ja siinä sitten kävi tänään niin, että hetken mielijohteesta tuli tehtyä viimein oma blogi. Oma blogi on ollut haaveena jo useamman vuoden ajan, mutta sillä loputtomalla itsensä vähättelyllä on aina ajatellut, että njääh, ketä mun höpötykset ja elämä muutenkaan kiinnostaisi. Mutta tässä sitä nyt viimein ollaan! 



Eli jotain pitäisi itsestään kertoa tähän sitten. Nimeni on Anniina, 20 vuotias (ainakin vielä parin kuukauden ajan kuten aina nuorempana sanottiin haha). Olen valmistunut keväällä tarjoilijaksi. Nekin hommat joo menettelee, mutta en koe saavani työstä irti niin paljon kuin toivoisin. Katsoo mihin aika vie! 




Mitäs mä sitten kirjotan tänne. Vaatteet ja muoti ovat aina olleet vahva osa elämääni eli niihin liittyvää juttua ainakin tänne tulee. Höpöttelyhommatki erittäin mahdollisia, koska ajatuksia tästä päästä ainakin löytyy. Seuratkaahan mukana niin näätte mihin tästä mennää!