maanantai 5. lokakuuta 2015

Ostoksia ostoksia


Alkuun haluan pahotella joidenkin kuvien laatua! Sittenku rahatilanne on kunnossa niin täytyy vihdoin ostellu vähän parempaa puhelinta + parempi kamera! Mutta niin tosiaan, tässä pari lähiaikojen hankintaa:




Oon vasta äskettäin rakastunut Missguided-sivustoon. Löysin kyseisen sivun yhden seuraamani vlogaajan videosta ja yllätyin kuinka halpaa ja hyvälaatuista tavaraa sieltä saa! Nää yläpuolella olevat kengät on jotain aivan.. en ees saa sanoiksi puettua. Haaveillut pitkään jo tän tyyppisistä ja nyt kun sai mun budjetti-ystävälliseen hintaan niin mikäs sen parempaa! 




Mulla ei tosiaan oo minkäänlaisia lävistyksiä. Hauskaa sinänsä, että niin monille tytöille se on ollut niin must-juttu jo nuoresta pitäen, että ainakin korvikset pitää löytyä ja ite en ole kokenut sitä koskaan tarpeellisena. Ei kai vaan ole niin se mun juttu. Oon silti miettinyt, että kyllä joku läväri pitää itselle hommata ja muutamia vaihtoehtoja miettinytkin. Sais vähän tuota omaa neulakammoakin samalla kumottua! Mutta tosiaan toi ''korvishöskä'' niinku mä kutsun sitä niin bongasin facebook-kirppikseltä. Väriltään on tummanhopea vai mikä oikea nimitys olisikaan. 




Mutta joo, siinä kirjaimellisesti pari hankintaa. Löytyy noita muitakin esittelemisen arvoista, mutta niistä sitten vaikka myöhemmin! Vähän paremmalla valolla taas sitten. :) 



Siinä vielä meiän kovis-Pate loppuun. ♥


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti