maanantai 8. helmikuuta 2016

Hui ja moi


Tuntupa oudolta kattoa näitä edellisiä kuvia mitä tänne oon lisännyt. Niin tottunut jo tähän ''mustempaan'' ulkoasuun että. :D  





Mutjoo, aattelin tulla tänne löpisemään omia ajatuksia, kun vaihteeks on niin sopiva hetki kun ei uni tule ja ei oo ketään kaveria jolle löpistä ni tänne sit vaan haha. :D Ja vähän tietenkin päivitystä, että ei, en oo enää sinipäinen smurfiina. Tietenkin kaikki tyypit ketkä seuraa mua Instagramissa niin sen on kyllä jo huomannut, josta löydyn siis nimimerkillä @anniina.valkeinen.




Nyt on silleen tuntunu, että pikkuhiljaa alkaa menee kohti sitä ''oikeeta minää''. Tyylin suhteen, minkä tyylinen pukeutuminen tuntuu itsestä kaikista kotoisimmalta. Meikkauksenkin suhteen oon kokenut, että parannus on aika huomattava ja oon jopa todella innoissani siitä hommasta haha. Ehkä sen takia tuleekin päivitettyä esimerkiksi Instagramia enemmän.





Tosiaan hiusten kanssa on vieläkin ollut kriiseilyä. Tuntunut, että tulee nykyään laitettua (tai oikeastaan ei laita) aina samalla tavalla tylsästi. Taisinkin tossa Facebookin puolella jo vähän tehdä uudenvuoden lupausta, vähän myöhässä tosin, että tänä vuonna oikeesti petrais ja opettelis laittaa hiuksia eri tavalla. Niinku noissa ylemmissä kuvissa näkyy ensi askelta sitä kohti. :D Ettei aina oo se lattee lakana tos pään päällä haha. 




Fiiliksen puolella on myös tapahtunut hieman parempaa muutosta, toivon tosin ettei ole vaan todella nopeesti ohi menevää mutta. Vähän ehkä osannut alkaa käsittelemään tätä omaa elämäntilannetta nyt paremmin, kun on kaveripiiri pienentynyt entisestään eli ei olekaan sitä samaa ''turvaa'' mitä ennen oli. Olen kuitenkin onnellinen siitä, että pari hyvää ystävää on pysynyt mun rinnalla kaiken tän paskan keskellä, mitä oon näiden parin vuoden sisällä käsitellyt, tai joiden läpi oon koittanut selvitä. Ja tietenkin rakas poikaystäväni (tai no miesystävä vois olla parempi kuvaus kummiski), joka on jaksanu mua ja pysyny myöskin mun rinnalla ja joka on antanut paljon muuta parempaa ajateltavaa. Ton miekkosen kanssa tulikin tosiaan eilen puoli vuotta täyteen, hui. Onpa menny nopeasti taas aika.  




Tossa viikonlopun aikana jotenkin tuli totaalinen kyllästyminen tähän oman kämpän nykyseen ulkoasuun ja oikeesti lupasin itelleni, et ei, ei enää tätä vaan jotain muutosta. Kun kuitenkin kevätkin joskus tulee niin asunnollekin jotain piristystä. Prosessi alotettu tänään ja EMP:ltä pari julistetta tilattuna. :D Näihi seiniinhä en saa mitää tauluja laitettua ni mennää tällä meiningillä sitten. Paljon on muutakin hankittavaa tässä, katotaan mitä täs viikon aikana saa aikaseksi. Tilii ainakin tyhjemmäksi, sen voin luvata. :D 

maanantai 14. joulukuuta 2015

21


Selvittiin sit kuitenkin tähänkin ikään asti, 21. Tai no synttärit oli jo itsenäisyyspäivänä, mutta niiku normaalisti, menee hetki sisäistää, että kuis ''vanhoja'' sitä ollaan jo. Tänään tässä illalla aloin pohdiskelemaan millanen vuos tää 2015 onkaan ollut. Jos totta puhutaan niin montaa selvää mielikuvaa siitä ei ole jäänyt käteen. Sumu vois olla paras mahdollinen kuvaava sana. Ainoat muistot, joita kykenee muistelemaan on ne pari auringonpilkahdusta. Kun pystyi..no elämään. Tietenkin tulee ne seinätkin mieleen, joita päin on menty. Kun se vanha tuttu ja turvallinen onkin poissa. Mitäs siitä jääkään käteen, tyhjyys. 






Taidan jättää pohdinnat tähän, koska tämän hetkisestä ajatuksenkulusta ei saa oikein mitään järkevää sanoiksi puettua. Tänään, tai no muutenkin tietty, kaipasin vaihtelua ulkoseen olemukseen ja hiusväri muuttui. Ei kai enää ollu niin smurffi fiilis, haha.

torstai 19. marraskuuta 2015

Hups





Netti teki mulle tepposet heti, kun pääsin muuttamaan uuteen kämppään niin olin joku pari viikkoa ilman tietokonetta/nettiä. :D Tai tietenkin tuli sitten oltua kännykässä kiinni aika paljon haha (koska some-riippuvuus). Nyt sitten alko yhtäkkiä kuin taikaiskusta taas toimimaan ja tietenkin heti sillon, kun oon ehtiny jo tilaamaan uuden netin, jes. :D Toisaalta ehkä parempi näin, koska entinen olikin mun äidin omistuksissa niin nyt saan ihan itte pulittaa netistäni, jee aikuisuus kutsuu eiku. 





Joo tuli tosiaan tämä mun blogin tynkä tässä mieleen, kun oon tän kuukauden nyt aika visusti pysytellyt jostain syystä vaan kämpillä. Varmaan totuttelemista taas tähän itekseen elämiseen niin pitäny vähä kans pohdiskella omissa oloissa (kyllä, oon kova pohdiskelee). Nyt alkaa tuntuu kuitenkin siltä et ehkä oon nyt saanu tarpeekseni tätä ''omaa aikaa'' niin vois alkaa taas hieman sosiaalisemmaks. Vaikken mikään hirmu sosiaalinen tyyppi koe olevinani, mutta niin. 



Ostin pitkästä aikaa itelleni pari huulipunaa! Kuulostaa kauheen tyttömäiseltä-höpötykseltä tämmöne hehkutus mut joo. Aina aatellu, ettei se kuitenkaan sovi mulle tai muuta tämmöstä typerää valitusta. Nyt kuitenkin tuli sellane fiilis, että hitto kyl mä haluan alkaa käyttää vihdoin, kun kattellut eri vloggaajien meikkivideoita ja jotenkin sai niin paljon inspistä, että mitä mä vielä oottelen. Suoraan Anttilaan jotain suht halpoja ostamaan, mutta kuitenkin! 



Tupari-illan lookia ennenku porukka saapu. :3



Vähän huvittaa täällä, kun en oo mikään maailman nerokkain näissä tietokone-touhuissa tms, niin vähän hakoteillä vielä tän blogin muokkauksen kanssa. Ehkä vielä joku päivä tajuan täysin! Että tämmöne sekava selitys tänää! Katotaan mitä seuraavalla kerralla. :D 

tiistai 27. lokakuuta 2015

Nämä tiistait


Tällä hetkellä fiilikset on paremmat kuin aikoihin, mutta silti...en tiedä. Nyt vaan Halloweenin odottelua, koska muutto samana päivänä ja jos samoilla voimilla jaksais vähä juhlistaaki. Kattoo jos jotain aiheen mukasta asuakin sais aikaseks päälle.



Haha tosiaan mitä tehdä huonojen yöunien jälkeen, ottaa pärstäkuvia. Voi mua. 






perjantai 23. lokakuuta 2015

Muutosta ilmassa


Tere taas! Tuli vähän pidettyy breikkiä tossa kaikesta, kun oli Porissa käymässä asuntonäytöissä jaja tättädää, sieltähä se nappas vihdoin! Oma kämppä! Ens viikonloppuna ois muuttokin jo. Vihdoin omaa rauhaa ja takas kavereiden keskuuteen. Hyvin vahvat fiilikset, että tulee parantaa tätä mun tän hetkistä fiilistä. Ainakaan ei tarvi olla niin paljon omissa oloissa.


Tuli siinä samalla reissulla vihdoin nähtyä Turmion Kätilötkin livenä! Ja ei kyllä tullu petyttyä ja kun uusinkin levy nappaa erittäin paljon nii jee. Ei kai siinä muuta, hah. Eiköhän sitä uudestaakin tule mentyä kun tulee mahdollisuus.



Tämä viikko onki menny aikalailla taas oman mielen syövereissä. Nyt kun muuttaa niin mitä sitten? Tavallaan ollut aika hukassa täällä äidillä punkatessa koko kesän, vaikka aluksi joo oli kivaa olla perheen kesken ja näin, mutta pidemmän päälle tuli ne vanhat jutut taas pinnalle mitkä tekivätkin mun viimeisimmistä vuosista aika helvettiä.
   Ensimmänen juttu ainakin johon on pakko skarpata, on tää omakuva mikä mulla on ollut aina. Jotenkin nähnyt ittensä aina muita huonompana ja että mun identiteetillä ei oo mitään merkitystä. Kunhan muilla on kivaa niin enköhän mä siinä sivussa sitte tule kanssa. Kunhan olen näkymättömissä ja jossain siellä taka-alalla. 
   Joo, aina lukenu että ihmisten ei kannattais laittaa tälläsiä juttuja nettiin, ettei joudu jossain kohti tulilinjalle että ihmiset pääsee mun ihon alle, kun tietää jotain mun pään sisäsistä ajatuksista. Mutta oma mielipide siitä on, että helvetti ihan sama. Mä haluan saada sen oman ääneni esille ja jos joillakin ihmisillä on saman tyyppistä fiilistä niin tietää ainakin ettei ole yksin. Tää asia kuitenkin on sellainen, että joutuu tekemään tosi paljon töitä pienin askelin, että saavuttas sen ''onnellisuuden'' ja löytää oman arvon. Itteäänhän sitä pitäiskin pitää aina tärkeimpänä, koska kenen muunkaan tämä oma elämä olis. 




Mut ei mitään, jos joku lukee niin feel free to comment tai muuta!

tiistai 6. lokakuuta 2015

Elävien kirjoihin



Haha kylläpä mä täällä nyt innokkaasti päivittelen. :D Niinku otsikostakin näkee ni yks uneton alkuyö nii voi heittää tänne pientä päivitystä. 




Vihdoin sain Mokoman uusimman albumin ''Elävien Kirjoihin'' omaan levykokoelmaan. Kyseinen levy lukeutuu ehdottomasti omiin suosikkeihin tällä hetkellä ja varmasti jatkossakin. This made my day. ♥ 




Kai sain tuosta lisäpuhtia asunnon hakuunkin, pari asuntonäyttöä ensi viikolle luvassa jee! Kelpaa tän ''levähdystauon'' jälkeen tuo oma katto pään päälle taas erittäin hyvin. Ootan kanssa innolla, että pääsee laittaa kämppää oman näköseks! Kun semmosen eka tietty saa.. :D 

maanantai 5. lokakuuta 2015

Ostoksia ostoksia


Alkuun haluan pahotella joidenkin kuvien laatua! Sittenku rahatilanne on kunnossa niin täytyy vihdoin ostellu vähän parempaa puhelinta + parempi kamera! Mutta niin tosiaan, tässä pari lähiaikojen hankintaa:




Oon vasta äskettäin rakastunut Missguided-sivustoon. Löysin kyseisen sivun yhden seuraamani vlogaajan videosta ja yllätyin kuinka halpaa ja hyvälaatuista tavaraa sieltä saa! Nää yläpuolella olevat kengät on jotain aivan.. en ees saa sanoiksi puettua. Haaveillut pitkään jo tän tyyppisistä ja nyt kun sai mun budjetti-ystävälliseen hintaan niin mikäs sen parempaa! 




Mulla ei tosiaan oo minkäänlaisia lävistyksiä. Hauskaa sinänsä, että niin monille tytöille se on ollut niin must-juttu jo nuoresta pitäen, että ainakin korvikset pitää löytyä ja ite en ole kokenut sitä koskaan tarpeellisena. Ei kai vaan ole niin se mun juttu. Oon silti miettinyt, että kyllä joku läväri pitää itselle hommata ja muutamia vaihtoehtoja miettinytkin. Sais vähän tuota omaa neulakammoakin samalla kumottua! Mutta tosiaan toi ''korvishöskä'' niinku mä kutsun sitä niin bongasin facebook-kirppikseltä. Väriltään on tummanhopea vai mikä oikea nimitys olisikaan. 




Mutta joo, siinä kirjaimellisesti pari hankintaa. Löytyy noita muitakin esittelemisen arvoista, mutta niistä sitten vaikka myöhemmin! Vähän paremmalla valolla taas sitten. :) 



Siinä vielä meiän kovis-Pate loppuun. ♥