Tuntupa oudolta kattoa näitä edellisiä kuvia mitä tänne oon lisännyt. Niin tottunut jo tähän ''mustempaan'' ulkoasuun että. :D
Mutjoo, aattelin tulla tänne löpisemään omia ajatuksia, kun vaihteeks on niin sopiva hetki kun ei uni tule ja ei oo ketään kaveria jolle löpistä ni tänne sit vaan haha. :D Ja vähän tietenkin päivitystä, että ei, en oo enää sinipäinen smurfiina. Tietenkin kaikki tyypit ketkä seuraa mua Instagramissa niin sen on kyllä jo huomannut, josta löydyn siis nimimerkillä @anniina.valkeinen.
Nyt on silleen tuntunu, että pikkuhiljaa alkaa menee kohti sitä ''oikeeta minää''. Tyylin suhteen, minkä tyylinen pukeutuminen tuntuu itsestä kaikista kotoisimmalta. Meikkauksenkin suhteen oon kokenut, että parannus on aika huomattava ja oon jopa todella innoissani siitä hommasta haha. Ehkä sen takia tuleekin päivitettyä esimerkiksi Instagramia enemmän.
Tosiaan hiusten kanssa on vieläkin ollut kriiseilyä. Tuntunut, että tulee nykyään laitettua (tai oikeastaan ei laita) aina samalla tavalla tylsästi. Taisinkin tossa Facebookin puolella jo vähän tehdä uudenvuoden lupausta, vähän myöhässä tosin, että tänä vuonna oikeesti petrais ja opettelis laittaa hiuksia eri tavalla. Niinku noissa ylemmissä kuvissa näkyy ensi askelta sitä kohti. :D Ettei aina oo se lattee lakana tos pään päällä haha.
Fiiliksen puolella on myös tapahtunut hieman parempaa muutosta, toivon tosin ettei ole vaan todella nopeesti ohi menevää mutta. Vähän ehkä osannut alkaa käsittelemään tätä omaa elämäntilannetta nyt paremmin, kun on kaveripiiri pienentynyt entisestään eli ei olekaan sitä samaa ''turvaa'' mitä ennen oli. Olen kuitenkin onnellinen siitä, että pari hyvää ystävää on pysynyt mun rinnalla kaiken tän paskan keskellä, mitä oon näiden parin vuoden sisällä käsitellyt, tai joiden läpi oon koittanut selvitä. Ja tietenkin rakas poikaystäväni (tai no miesystävä vois olla parempi kuvaus kummiski), joka on jaksanu mua ja pysyny myöskin mun rinnalla ja joka on antanut paljon muuta parempaa ajateltavaa. Ton miekkosen kanssa tulikin tosiaan eilen puoli vuotta täyteen, hui. Onpa menny nopeasti taas aika.
Tossa viikonlopun aikana jotenkin tuli totaalinen kyllästyminen tähän oman kämpän nykyseen ulkoasuun ja oikeesti lupasin itelleni, et ei, ei enää tätä vaan jotain muutosta. Kun kuitenkin kevätkin joskus tulee niin asunnollekin jotain piristystä. Prosessi alotettu tänään ja EMP:ltä pari julistetta tilattuna. :D Näihi seiniinhä en saa mitää tauluja laitettua ni mennää tällä meiningillä sitten. Paljon on muutakin hankittavaa tässä, katotaan mitä täs viikon aikana saa aikaseksi. Tilii ainakin tyhjemmäksi, sen voin luvata. :D







Ei kommentteja:
Lähetä kommentti