tiistai 6. lokakuuta 2015

Elävien kirjoihin



Haha kylläpä mä täällä nyt innokkaasti päivittelen. :D Niinku otsikostakin näkee ni yks uneton alkuyö nii voi heittää tänne pientä päivitystä. 




Vihdoin sain Mokoman uusimman albumin ''Elävien Kirjoihin'' omaan levykokoelmaan. Kyseinen levy lukeutuu ehdottomasti omiin suosikkeihin tällä hetkellä ja varmasti jatkossakin. This made my day. ♥ 




Kai sain tuosta lisäpuhtia asunnon hakuunkin, pari asuntonäyttöä ensi viikolle luvassa jee! Kelpaa tän ''levähdystauon'' jälkeen tuo oma katto pään päälle taas erittäin hyvin. Ootan kanssa innolla, että pääsee laittaa kämppää oman näköseks! Kun semmosen eka tietty saa.. :D 

2 kommenttia:

  1. Onneva asunnon etsintään :) Itselläkin oli sellainen homma tuossa kesällä ja sopiva löytyikin ja hommat etenivät varmaan hieman epänormaalillakin nopeudella. Tuo on kyllä parhautta että asunto on tyhjillään ja saa sitä sitten tuunailla juuri haluamanlaisekseen :)

    VastaaPoista